وبلاگ رسمی طلوع سیستم هوشمند آبان | دیجی کم

فروشگاه اینترنتی خرید لوازم سیستم های حفاظتی انواع دوربین مداربسته

وبلاگ رسمی طلوع سیستم هوشمند آبان | دیجی کم

فروشگاه اینترنتی خرید لوازم سیستم های حفاظتی انواع دوربین مداربسته

فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته،لوازم جانبی سیستم های حفاظتی،فروش انواع کابل آماده،انواع آداپتور،خرید UPS و به همراه آموزش های کاربردی از قبیل انتقال تصویر از دستگاه DVR به گوشی های اندرویدی در سایت اصلی به نشانیwww.Digi-cam.ir
تماس با واحد فروش:
09160101810
09168218929

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

گیرنده دیجیتال موبایل

چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۰ ق.ظ

http://digi-cam.ir/wp-content/uploads/2016/11/photo_2016-11-11_22-48-45.jpg

گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV دستگاه دیجیتالی بسیار کوچک در ابعاد فلش مموری و با قابلیت گیرندگی بالا برای تماشای تلویزیون طراحی شده است، قابلیت اتصال به گوشی های موبایل اندروید را دارد و پخش شبکه های تلویزیون را بر روی موبایل و یا تبلت شما امکانپذیر می سازد.

با این گیرنده امکان تماشای زنده برنامه های تلویزیونی با کیفیت HD کاملا رایگان و بدون نیاز به اتصال اینترنتی فراهم آمده است.ابعاد کوچک Pad TV یک امتیاز محسوب می گردد که منجر به سهولت حمل آن شده است.امکان ضبط و پخش برنامه های تلویزیونی مورد علاقه شما از دیگر قابلیت های گیرنده دیجیتال موبایل Pad TV بشمار می رود.
نکته مهم : گیرنده دیجیتال عرضه شده علاوه بر آنتن عادی یک آنتن قدرتمند اضافه تر برای نقاطی که سینگال ضعیف است اضافه شده است و قابلیت های دستگاه را تا حد قابل توجهی افزایش داده است.
برای خرید از سایت اصلی کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی